Monday, August 22, 2011

秋学期が始まりました! (The fall semester has just begun!)

夏休みがもう終わってしまったなんて信じられませんが、今日から新学期が始まりました。
みなさん、夏休みはどうでしたか。
I can't believe the summer vacation was over already..., but, anyway, welcome back to school, everyone!
I hope everyone had a nice and relaxing summer.

私は夏休みは北海道に帰りました。今日は私のホームタウン、旭川で撮った写真を紹介します。
I"m from Hokkaido, and I spent my summer vacation there. I took these pictures in my hometown, Asahikawa.

「田んぼアート」です!
"Rice Field Art"


違うタイプの稲を使って、この巨大な絵を描くそうです。
They use different kinds of rice plants to draw this huge picture.

「JAたいせつ」という農業協同組合が、2006年から始めたようです。2006年~2010年の田んぼアートの写真は、「JAたいせつ」のウェブサイトにあります。
Japanese Aguricultural Cooperatives Taisetsu has begun this rice field art project since 2006. If you would like to see the art product of previous years, please visit their website.



他にもたくさん写真を撮ったので、時間がある時にアップしてみます!
I have taken more pictures during my stay in Hokkaido, so I'll upload them later.

それじゃ、また☆
See you next time.

Coco

1 comment:

  1. すごい!この前見たことがなかった!ありがとう

    ReplyDelete