Wednesday, April 20, 2011

FIGHT ON JAPAN!!

4月14日(火)に、JSA主催のチャリティーイベントに行ってきました。
We went to "Japan Earthquake & Tsunami Relief Fundraiser Event" presented by JSA on Tuesday, April 14th.

私はショットグラスとドッグタグを購入。リストバンドは無料で配られていました。
I bought a shot glass and a dog tag. They were giving out wristbands for free. 


日本語プログラムの先生たちは、毎日リストバンドをつけて授業に行っています。
We wear a wristband everyday, praying for Japan.


JSAのみなさん、どうもありがとうございます。

FIGHT ON JAPAN!!


Coco

2 comments:

  1. 私もショットグラスをもらいました。JSAの皆さん、がんばっていますね。
    I got a shut glass as well. JSA members are working so hard!

    ReplyDelete
  2. ブレスレットを買いました!

    ReplyDelete